Subject: FW: FW: Kaluri ja Kivila tee osaliselt korrigeeritud projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 11:28:35 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/2935-10

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Märt Raba <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 7, 2025 11:21 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kaluri ja Kivila tee osaliselt korrigeeritud projekt

Tere

Saadan korrigeeritud projekti

Lugupidamisega

Märt Raba
Raba Projekt OÜ
+372 551 2337

On 07.05.2025 09:29, Laur Kõiv wrote:

Tere

Palume antud viiteid täpsustada ning korrigeerida IKÕ plaanil.

Antud side maakaabelliini/sidekanalite arv IKÕ plaanil peab olema üheselt 
mõistetav ka valdkonna välisele isikule sh nii notarile kui ka 
Transpordiameti maade osakonnale. Hetkel sisaldab viide ainult numbreid.

Seega palume vastavalt üheselt välja kirjutada viites või lisada 
tingmärkidesse vastavate tähiste tõlgendused.

Samuti pole ilmselt mõistlik IKÕ plaanil kajastada nn 0+ tähist, piisaks nt 
2x side maakaabelliin ja 1x side maakaabelliin.

Palume materjale vastavalt korrigeerida ning esitada allkirjastatud komplekt 
uuesti kooskõlastamiseks minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Märt Raba  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 6, 2025 4:13 PM
To: Laur Kõiv  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kaluri ja Kivila tee osaliselt korrigeeritud projekt

Tere

Vabandan.

Märt Raba

On 06.05.2025 15:58, Laur Kõiv wrote:

Tere

Palume esitada ka vastavad materjalid.

Kirjal ei olnud manust kaasas.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Märt Raba  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 6, 2025 2:50 PM
To: Laur Kõiv  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: Re: Kaluri ja Kivila tee osaliselt korrigeeritud projekt

Tere

Täiendatud ja parandatud.

Lugupidamisega

Märt Raba
Raba Projekt OÜ
+372 551 2337

On 06.05.2025 11:38, Laur Kõiv wrote:

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume IKÕ plaani korrigeerida/täiendada.

1.	Palume IKÕ plaani koostamisel juhinduda juhendist ja juurde lisatud 
näidisest (manuses).

https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-02/Riigivara%20kasutamiseks%20andmine_0.pdf

2.	IKÕ plaanil tuleb kajastada ka tehnovõrkude kogus ehk mitu side 
maakaabelliini riigitee maaüksusele on rajatud. Palume kajastada vastavalt 
IKÕ plaanil ja tingmärkides üheselt mõistetavalt (nt eraldi viitena 
asendiplaanil). Esitatud projekti kohaselt on rajatud 2x side 
maakaabelliini/sidekanalit.

3.	Palume kontrollida, mis joontega on IKÕ plaanil tegemist, ilmselt ei ole 
tegemist kinnistu piiriga. Palume kontrollida ning vajadusel korrigeerida.

4.	Palume eemaldada IKÕ plaani tabelist vastav tulp, kuna antud andmeid ei 
ole enam vajalik IKÕ plaanil kajastada. Lisaks on ka km nr nihkes.

Palume materjale vastavalt korrigeerida ning esitada uuesti 
kooskõlastamiseks minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet

-----Original Message-----

From: Märt Raba <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Sunday, April 20, 2025 10:21 PM

To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Subject: Kaluri ja Kivila tee osaliselt korrigeeritud projekt

Tere

Projekt on korrigeeritud Transpordiameti maal ja pdf-kujul lisatud.

Palun öelge, miks niisugust korrigeerimist Te nõuate. Teostus ju olemas ja 
ehitajal lõheb ikka vahel väheke viltu. Kasutusala plaani saab ju teostuse 
järgi teha. Ka teedeprojektide sideosa realiseerimisel olen näinud 
viltuminekuid, aga korrigeerimist Transpordiamet pole küll nõudnud.

Kui mingeid faile veel vaja, siis palun andke märku.

Lugupidamisega

--

Märt Raba

Raba Projekt OÜ

+372 551 2337

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.